رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد : دستورالعمل اجرایی مسابقات قرآن سال 95 به استان‌ها ابلاغ شده و مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی ، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی برگزاری مسابقات قرآن سال 95 آماده شده و به استان‌ها ابلاغ شده است تا استان‌ها در جریان بازه زمانی مسابقات قرآن سال آینده قرار بگیرند.
 
وی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مسابقات سال 95 به استان‌ها، بازخوردها و نظرات استان‌ها در‌خصوص بازه زمانی مسابقات را نیز دریافت کرده‌ایم تا به یک جمع‌بندی برسیم.
 
حسینی عنوان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن در سال 95 دیگر به‌صورت مجزا نخواهد بود و طی دو هفته در مهرماه 95، تمامی مسابقات قرآن، اذان، ابتهال و تواشیح و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مسابقات سراسری سال 95 یک هفته ویژه بانوان و یک هفته ویژه آقایان برگزار می‌شود و دیگر مثل امسال نخواهد بود که مسابقات قرآن در یک زمان و مسابقات تواشیح و ابتهال در زمان دیگری برگزار شود و تمامی مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شوند.
/2759/